fbpx

Artykuły

3 narzędzia, które warto wykorzystywać od początku działalności firmy

3 narzędzia, które warto wykorzystywać od początku działalności firmy

Początek działalności firmy to przede wszystkim ważny moment z punktu widzenia marketingowego. Dobre wejście na rynek ma później przełożenie na wyniki finansowe, a także nakręca biznes i sprawia, że coraz więcej osób zaczyna interesować się firmą. Dlatego warto zwrócić uwagę na 3 narzędzia, które już od początku sprawią, że zyskasz przewagę.

RTB

Ciekawym pomysłem jest wykorzystanie tzw. RTB, czyli real time bidding do promowania firmy już od jej pierwszych chwil funkcjonowania na rynku. O co w tym chodzi? To system aukcyjny do zakupu powierzchni reklamowej, który trwa średnio 100 milisekund. W momencie, gdy użytkownik wchodzi na stronę, następuje licytacja o wyświetlenie treści na jego komputerze. Ta firma, która zaoferuje najwięcej, wygrywa i jej reklama wyświetla się na ekranie. Oczywiście dzieje się to za pomocą zautomatyzowanych procesów. RTB jest więc bardzo skuteczną metodą, by pojawić się w świadomości odbiorców w przestrzeni internetowej.

Reklama na Facebooku

Drugim narzędziem jest Facebook. Dobrze wiadomo, że media społecznościowe są niezwykle ważnym ogniwem w całej kampanii marketingowej we współczesnym biznesie. Na czele stoi natomiast Facebook, który jest najchętniej odwiedzanym przedstawicielem tych mediów. Reklama zindywidualizowana na portalu pozwoli Ci na dotarcie do dużego grona odbiorców. Reklama na Facebooku to możliwość zaistnienia przy pojawieniu się, jako wyróżnienie przed innymi firmami, które np. nie są nowe, więc nie dają nadziei na coś innego, coś lepszego. Warto jednak skorzystać w tym aspekcie z pomocy dobrego domu mediowego, by wiedzieć, jak wykonać reklamę.

AdWords

Ostatnie narzędzie to kampania reklamowa AdWords. To system firmy Google, który umożliwia reklamowanie linków do stron w wynikach wyszukiwarki. Pojawiają się one ponad najchętniej wybieranymi stronami, a zatem na górze strony po wpisaniu odpowiedniego hasła w wyszukiwarkę. To sprawia, że rzucają się w oczy i od początku pozycjonują stronę Twojej firmy na wysokim miejscu. Zanim więc zaczniesz pracować na swój sukces, reklama pozwoli Ci na przebicie się do świadomości odbiorcy.

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Podobne artykuły