Artykuły

Torby papierowe z nadrukiem

Torby papierowe z nadrukiem

Sprawdź, kiedy i na jakie okazję przydadzą Ci się torby papierowe z nadrukiem. Zapraszamy do artykułu.

Torby papierowe z nadrukiem są alternatywą dla nieestetycznych i nieekologicznych toreb foliowych oraz stanowią formę reklamy dla firmy. Możliwość umieszczenia logo lub innej, dowolnej grafiki sprawia, że torby papierowe są atrakcyjnym dodatkiem do zakupów.

Indywidualna torba na zamówienie

Torby papierowe z nadrukiem jednostronne lub dwustronne to popularna forma promocji, często spotykana na targach i spotkaniach branżowych. Nadruk w formie logo, hasła reklamowego lub motywu przewodniego sprawia, że niskim kosztem można zapisać się w pamięci potencjalnego konsumenta. W środku warto umieścić nie tylko produkt kupiony przez klienta, ale też dodatkowe ulotki i materiały reklamowe. W większości przypadków nasz klient idzie z torbą do domu, a następnie parokrotnie ją wykorzystuje, pojawiając się w miejscach publicznych i komunikacji miejskiej.

Torba z nadrukiem według indywidualnego projektu może być też świetnym elementem kampanii społecznej lub dowolnego przedsięwzięcia, w którym uczestniczy dużo ludzi, a my chcielibyśmy im coś przekazać. Torby papierowe są też powszechnie stosowane w sklepach odzieżowych i kosmetycznych, ale nie tylko. Dobrze sprawdzają się do pakowania niezbyt ciężkich przedmiotów, takich jak kosmetyki, obuwie, tekstylia itp.

Lakierowanie i laminowanie

Laminowane lub lakierowane torby nabierają ekskluzywnego charakteru. Najczęściej spotykaną formą jest lakierowanie offsetowe, które zabezpiecza nadruk przed ścieraniem się oraz odciskami palców. Laminowanie, poza działaniem wzmacniającym jakość druku, zabezpiecza torbę przed rozdarciem, porysowaniem lub innym uszkodzeniem mechanicznym. Wyróżniamy laminat:

  • Matowy, który dobrze sprawdza się, kiedy potrzebujemy minimalistycznej torby, niewyróżniającej nadmiernym błyszczeniem.
  • Błyszczący, który sprawia, że kolory są głębsze i lepiej widoczne.

Efekt błyszczącego nadruku nie zawsze sprawdza się w koncepcji prowadzonego biznesu lub nie pasuje do wybranej grafiki. W takim przypadku lepiej zdecydować się na laminowanie z efektem matu.

Korzyści z wprowadzenia toreb papierowych z nadrukiem do własnego biznesu

Torby papierowe z nadrukiem są jak praktyczna wizytówka firmy. Ze względu na swoje przeznaczenie są funkcjonalne, a do tego stanowią reklamę dla marki. Odpowiednio zaprojektowana torba, z wyróżniającym się nadrukiem, przykuwa wzrok i przyciąga uwagę. Pozostałe korzyści z wprowadzenia toreb papierowych z nadrukiem do swojego sklepu:

  • Aspekt ekologiczny – torby papierowe są przyjazne dla środowiska i nie generują dodatkowych odpadów.
  • Wygoda dla klientów – klient chętniej zrobi zakupy, jeżeli będzie miał możliwość zapakowania ich do wygodnej torby.
  • Wytrzymałość – torby papierowe, dodatkowo wzmocnione laminowaniem, są bardzo wytrzymałe i można ich używać wielokrotnie.
  • Dopasowanie do każdego produktu – torba papierowa z nadrukiem wygląda dobrze w połączeniu z produktami codziennego użytku oraz z przedmiotami z tzw. “wyższej półki”. Bardzo drogi perfum będzie wyglądał w papierowej torbie tak samo dobrze, jak sukienka z wyprzedaży.

Torby papierowe z nadrukiem pasują niemal do każdego rodzaju prowadzonej działalności, zwłaszcza do sklepów i salonów odzieżowych. Ważnym elementem torby są rączki – zwykle mogą być poliestrowe oraz bawełniane. Istotne, żeby wybrany sznurek nie był zbyt cienki w stosunku do wielkości torby, ponieważ mogłoby to utrudnić jej wygodne noszenie.

Źródło: Torby papierowe z nadrukiem https://www.drukarniaszczecin.pl/

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne artykuły